اندراحوالات این مدت

سلام بالاخره بعد قرنی اومدم که پست بذارم تو وبلاگ عزیزم.

همچنان درحال وزن کم کردنم، یا بهتره بگم که هنوز تو فازشم! چون خیلی کاهش وزن ملموسی نداشتم.

دوباره میخوام هرشب بیام اینجا گزارش از غذاهایی که خوردم بنویسم.

به اقای همساده گفتم گفت اوکی ولی یه شب بیشتر انجام ندادیم. چون من خودم بعد کنکور تاثیر این کارو دیدم گفتم دوباره همین کارو کنم واسه کنترل خودم تو پرخوری.

راستی هنوز این توله رو ندیدم. فعلا که اصلا اینجا نیس.صبح تا شب مغازه داییش وامیسته. بعد اینکه خیلی باهم دعوا میکنیم،خیلی هم بدجور. نمیدونم قراره چی بشه واقعا.

کاراموزیمون ۳۰ ام قرار بود شرو بشه تا هفتم ولی فعلا کنسل شد تا باز اعلام کنن.

استاد میکروب و انگل از ۱۶ ام تالا هی داره امتحان می گیره لعنتی. حالا اینجوریم خوب نیس که هردوروز امتحان میذاره ولی کاش استادای دیگه(مخصوصا اون درس اصلیمون) یه چندتا امتحان بگیرن. چون من واقعا نگرانم نکنه چهارسال به همین روال بگذره، میترسم بی سواد از دانشگا بیرون بیام. البته قراره ازین هفته کلاسا انلاین بشه. امیدوارم که یه چیزی یاد بگیرم.

بچه های گروه تقلب موافقت نکردن من تو گروهشون باشم! ولی یکیشون برام عکسارو میفرسته😛 نمیدونم موقع ترم باید چه خاکی تو سرم کنم. تو مرداد ماه کی حال داره درس بخونه؟

یه شب با داداشم رفتیم پارک فقط بهم روشن و خاموش کردن و دنده یک و یاد داد. خوشم اومد از رانندگی، پشت فرمون نشستن خیلی ترسناک بود برام ولی دوس دارم یاد بگیرم.

ی روز که دعوامون شد من پسورد اینستامو تغییر دادم بعدم یادم رفت:/ اقای توله برام پسش گرف. نمیدونم واقعا راس میگه یا دروغ ولی ۵۰۰ تومن پولش شد:/ پولدارن خیلی، و وقتی اینو متوجه شدم یکم ناراحت شدم. هیچ وقت دوس نداشتم با پسر پولدار باشم.(حالا حال ندارم بگم چرا شاید یعدا بگم)

فردا ماه رمضونه اگ اشتبا نکنم

میخوام روزه بگیرم ولی مامان میگه نه نگیر.

خوب وزنو پایین میاره واسه سلامتیم خوبه میگن مثل رژیم فستینگ هستش دیگه. ولی من میترسم قدرت ورزش کردنو از دست بدم نمیخوام ماهیچم ضعیف شه. الان تمرکز کردم رو ماهیچه های پام. بعدش میرم سراغ شکم(باشد که وسطش خط بیفته!) حالا یه چند روز میگیرم ببینم چجوریاس.

همین دیگ فعلا ببای

 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان