های لیدیز!

امروز و دیروز کلا درحال چک کردن گوشی بودم،اونم هر پنج دقیقه!

قشنگ روانیم کرد. دیروز کلا دو بار آن شد امروزم همینجور.

اخر سر شب کلیر هیستوری زدم و رفتم حموم و یک ساعت و نیم حمومم طول کشید. مطمین بودم خودش پیام میده که چرا پاک کردم ولی نداد. از پیامای جدیدی که تو چنلش فرستاده بود فهمیدم آن شده بود.

میدونم خییلی مسخره س اگه ناراحت میشدم واسه این بچه بازیا ولی ناراحت شدم واقعا و گریه کردم!!!! حتی صداشم نشنیدم قیافشم یادم رفته...(!) کاملا میدونم چه مرگمه،من دارم دغ میکنم از کمبود توجه. دلم یه رابطه میخواد که بهم توجه کنیم،هم من به اون هم اون بمن. متاسفانه این بچه تنها گزینه روی میزه!

بعد از کلی ابغوره رفتم خودم بهش پیام دادم.آنلاین بود.

تاالانم داشم ویس بیوشیمی گوش میدادم،استادش تعطیله ولی خیلی کیوته،اخر این ویس که ۵۷ دیقه بود گفت بچه ها شما رو بخدای بزرگ میسپرم خدا نگهدار و مراقب خودتون باشید:/ عزززززیزم کیوت نیس اخه؟

الانم دور چشمم میسوزه چون ابرسان صورتمو زدم چشمم:/

 

۲ ۱
شاداب :)

نمیدونم دقت نکردم ولی دیدم درمورد درس نوشتی چندتا پست احساس کردم شاید کنکوری باشی :)

اوهوم:) :*

شاداب :)

اول فکر کردم کنکوری هستی :))

رفتم من کی ام رو خوندم دیدم دانشجو هستی. البته هنوزم کوشولوهی :)

چرا فکر کردین کنکوریم¿

اصلا من ذوووق میکنم یکی بم بگه کوچولوام یا بچم!!
معمولامیگن خرس گنده! :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان