این چندروز

امروز اصلا هیچی نخوندم

از صبح که پاشدم کوفته بودم انگار روز قبلش بعد مدت ها ورزش کردهباشم

فقط یک ساعت و نیم ریاضی خوندم اونم بزور و بدون بازدهی،انگار که یک ربع خونده باشی

بعد ناهار اصلا نمی تونستم حتی فکم و تکون بدم

مامان کلی حرف زد برام،یک کلمه نتونستم جواب بدم

تااینکه رفتم یه علی کافه درس کردم و تازه کولر و روشن کردم که اون خستگی که واقعا بخاطر گرمای ناجوانمردانه بود از تنم بره بیرون

که دیدم ی موجودی تو قسمت فرورفته سقف هال رخ رخ میکنه

دمش و دیدم تکون خورد!!!

تو دلم گفتم مووش که دیدم خودش و انداخت روی مبل

من جیییغ ماماااان مارمولک

😐مامانم تو چرت بعدازظهرش به سر می برد،نزدیک مبله هم خواب بود

اون پاشد سه بار جییغ زد چهارمتر پرید اونور تر!

بعد بابام با جارو زد روش که دمش ازبدنش جدا شد

دمش یکمی وول خورد اما بدنش فرار کرد!

خلاصه بعد بیست دیقه تجسس دنبال بدنش تو اشپزخونه،زیر گاز پیداش کردیم و ببام کشتش

داداشمم نبود دیشب رفت خونه نامزدش،امروزم رفتن کوه با دوستاشون

من موندم تنهای تنها

نشستم بریکینگ بد دیدم

چقد جالب شد راستتتییی

یادم بمونه تا اپیزودپنج فصل چهار و دیدم

+دیروز و پریروز خیلی به دانشگاه و رشته ای که قراره سه ماه دیگه اونجا باشم و بخونم فکر مکردم،خیلی خوابگاه و تصور میکنم.خیلی به وسایلی که باید بخرم فک میکنم.

 ازونجایی شروع شد که پریشب رفتم توی سایت قلم چی رتبه های‌چندتا رشته رو دیدزدم

بعدم اون شب متوجه شدم که همکلاسی خودم که من فک میکردم با رتبه پنج و خوردی اموزش ابتدایی قبول شدع رتبش دویست تا ازمن بهتر شده بود! و اونی که پنج و خوردی شده درواقع یکی ازدوستاشه که اموزش شیمی قیول شد و الان تهرانه

چرا واقعا؟ من و این خانوم همکلاسیم هردومون فرزانگانی بودیم

هردو توی یه کلاس

هردو توی یه گلاس ریاضی

حتی روز مصاحبمونم یکی بود

اصلا اون اسهال و پریود شدن و پاره شدن کفشم توروز مصاحبه رو بهانه قرار نمیدم

ولی واقعا حقم نبود یه اموزش ابتدایی قبول شم؟

خدایا هرچی توبرامون بخوای ما تسلیمیم اما این مواقع دیگ بهمون حال بده

اگه پارسال قبول میشدم دیگه یک سال ازعمرم تلف نمبشد

من واقعا هیچ علاقه ای به درس ندارم هیچ علاقه ای(البته به جز فیزیک که عاشقشم از ته قلبم)

+کاش ازمونای سه روز یکبار توی شهرماهم برگزار میشد. واقعا خیییلی وقته(تقریبا پنج ماهه)که ازمون درست و حسابی ندادم

+تازع فهمیدم دونفر اینجا رو فالو کردن

گزینع دنبال کردن یکی دوروز باز کردم بعد دوباره بستم

جالب اینه اگه ویوپستا صفر باشه ناراحتم مبشم!

 

 

 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان