چهل و سه

روزه گرفتم امروز رو و الانم پشیمونم اما دلم نمیاد بشکونم

چرا

چون تحلیل ازمون نمیتونم انجام بدم

حتی نمیتونم متنی رو بخونم

ضعف رفتم شدید😢

مهگل و صنم رفتن بیرون

به داش گفتم ولی گفت ک نمیتونه من وببره

😢یه دوست صمیمی تو این شهر نداشتم اخه باهاش اینجور وختا بیرون برم⁦(+_+)⁩

این دوتارو خیلی دوستشون دارم

ولی فک کنم دیگ نباید انتظار داشته باشم باهم باشیم

حیف شد چون شدیدا اعتقاد دارم که هیچکی دوستای مدرسه نمیشه مخصوسا دبیرستان

😓سعی میکنم به این فکر نکنم ک تا سی و یکم مرداد قراره هییچکیو نبینم و بمونم تو خونه

 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان